دانلود آهنگ جدید رضا صادقی مدیون :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی مدیون

  • ۰۰:۱۴

دانلود آهنگ رضا صادقی مدیون

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی مدیون

از انتخاب موزیک من مچکریم ♫ دانلود آهنگ قشنگ مدیون با صدای هنرمند خوب کشورمون رضا صادقی به همراه  شعر و بهترین کیفیت 

شعر و ملودی : محمدرضا شیعاوی | تنظیم قطعه : رضا تاجبخش

R sadeghi MadUn99346356834584 دانلود آهنگ رضا صادقی مدیون

 

متن آهنگ مدیون رضا صادقی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شــــاید… وقتش رسیده؛ تو بِری از خاطرم…●♪♫
از احساسم، بگذرم… قبول کنم، چی شده…●♪♫
اصرارم به تو، بیخوده!●♪♫
بایـــــد نیارم به روم، که چی بود آرزوم!●♪♫
یه بغضه توی گلوم…●♪♫
هنوز شروع نکرده؛ همه چی شده تمــــوم!●♪♫

شعر و ملودی : محمدرضا شیعاوی
از اول می دونستم؛ که من نمی تونستم به دست بیارم، دلِ تورو… جونـــم!●♪♫
تصمیمتوُ پذیرفتم… ولی حسّموُ بهت گفتم، تا به دلم مدیون نمـــونم…●♪♫
از اول می دونستم؛ که من نمی تونستم به دست بیارم، دلِ تورو… جونم!●♪♫


تصمیمتوُ پذیرفتم… ولی حسّموُ بهت گفتم، تا به دلم مدیون نمونم…●♪♫
دلِ من؛ هر چی که داشت، واسه تو وسط گذاشت…●♪♫
حسرتِ چیزی… عشقِ عزیزی… نداره●♪♫
دلِ من؛ با اینکه باخت، عشق ازش این مردوُ ساخت…●♪♫
از تو؛ احساسم که مونده واسم، یادگاره●♪♫

تنظیم قطعه : رضا تاجبخش
از اول می دونستم؛ که من نمی تونستم به دست بیارم، دلِ تورو… جــونم!●♪♫
تصمیمتوُ پذیرفتم… ولی حسّموُ بهت گفتم، تا به دلم مدیون نمــونم…●♪♫
از اول می دونستم؛ که من نمی تونستم به دست بیارم، دلِ تورو… جونــم!●♪♫
تصمیمتوُ پذیرفتم… ولی حسّموُ بهت گفتم، تــا به دلـــم…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رضا صادقی مدیون

توضیحات رضا صادقی در خصوص این ترانه زیبا در اینستاگرام:

جهانم دیوانگى و این جنون تمام من و رویاهامه …
خیلى بدون خبر قبلی ، و خیلى نا متعارف ، ساعت ٢ : .. این قطعه از کانالم ، سایت و اپلیکیشنم پخش میشه …
با احترام به خلوتتون تقدیمش میکنم تو این روزاى پائیزى .. “ مدیون ”
ترانه و اهنگ ؛ محمدرضا شیعاوى
تنظیم براى پیانو : رضا تاجبخش
این قطعه دو ورژن تنظیم گذاشته میشه … #فصل_تازه_رضا_صادقى #البوم_زندگى_کن #مشکى_پوشى_شعار_نیست_شعوره #همینقدر_دیونه#مشکى_پوشى_شعار_نیست_شعوره

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۵۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan