دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بیقرارم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بیقرارم

  • ۱۶:۳۳

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بیقرارم

از موزیک من 🎵 دانلود آهنگ بسیار زیبا و دلنشین بیقرارم با صدای هنرمند محبوب کشور محسن ابراهیم زاده همراه شعر ترانه با  کیفیت عالی🎶

39215254 2215028701872881 3792982315991302144 n دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بیقرارم

 

متن آهنگ بیقرارم محسن ابراهیم زاده

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بیا برگرد از این شبا؛ دلم پره…
آخه دل از دلت؛ دل نمیبره
بیا پیشم از حالِ دل برات بگم؛ به خاطرت با دنیا من بهم زدم!
بیا پیشم ببین که بی هوا شدم…
نفس نبود؛ که دادِ بی صدا شدم
ببین حالِ این دل خرابه و نفس نفس نبود تو عذابه و…
بیقرارم! نتونستم که آرومت کنم…
دلشو ندارم! نمیتونم فراموشت کنم…
بیقرارم… منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم


دلی که میبره از آدما، پره…
از هرچی که پیش اومده؛ حسابی دلخوره
عذاب میکشم یه آه میکشم…
نمیدونی که این روزا نیستی، چه میکشم
بیقرارم! نتونستم که آرومت کنم…
دلشو ندارم! نمیتونم فراموشت کنم…
بیقرارم… منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

محسن ابراهیم زاده بیقرارم

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۱۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan