دانلود آهنگ جدید فرشاد آزادی دل :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید فرشاد آزادی دل

  • ۱۱:۰۸

دانلود موزیک جدید فرشاد آزادی دل

از موزیک من لذت ببرید  ♫ اهنگ تیتراژ میانی سریال دل با صدای فرشاد آزادی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

شعر : علیرضا مرتضی قلی | تنظیم قطعه : میثم اکبری | میکس و مستر : احسان صادقی

Download New Music BY : Farshad Azadi | Del With Text And 2 Quality 320 And 128 On

Farshad Azadi Del Cover Music fa.com دانلود آهنگ فرشاد آزادی دل

 

متن آهنگ دل فرشاد آزادی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دلم برات پر میزنه!
به سیم آخر میزنه…
کنار تو نبض دلم؛ صد دفعه بیشتر میرنه!
حال و هوام کنار تو یه حس خوب و عالیه…
بدون تو روزای من روزایه خیلی عادیه…

شعر : علیرضا مرتضی قلی
دلم برات دل دل میزنه دل میزنه هی!
کی میرسه به تو قلبم آخه بگو بگو بگو کی؟
تو رو که میبینم یهو دست و پام میلرزه؛ همین که تو کنارمی یه دنیا میارزه
با تو آرومه قلبم…
با تو من روبراهم… با تو هر جای که باشم پره هیجانم!
با تو آرومه قلبم…

تنظیم قطعه : میثم اکبری


با تو من روبراهم… با تو هر جای که باشم پره هیجانم!
من تو رو میخواستم روی تو حساسم؛ تو عزیزی واسم من رو تو وسواسم!
این منِ دیوونه تا تهش میمونه؛ قصه ی ما دوتا لیلی و مجنونه…
دلم برات دل دل میزنه دل میزنه هی!
کی میرسه به تو قلبم آخه بگو بگو بگو کی؟

میکس و مستر : احسان صادقی
تو رو که میبینم یهو دست و پام میلرزه؛ همین که تو کنارمی یه دنیا می ارزه
با تو آرومه قلبم…
با تو من روبراهم… با تو هر جای که باشم پره هیجانم!
با تو آرومه قلبم…
با تو من روبراهم… با تو هر جای که باشم پره هیجانم!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

فرشاد آزادی دل

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۴۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan