دانلود آهنگ داره میسوزه دلم واسه خودم آخ منه بیچاره علی یاسینی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ داره میسوزه دلم واسه خودم آخ منه بیچاره علی یاسینی

  • ۱۲:۵۷

دانلود آهنگ داره میسوزه دلم واسه خودم آخ منه بیچاره علی یاسینی

از موزیک من دانلود کنید و گوش دهید به ترانه علی یاسینی بنام دیوونه مغرورم  با کیفیت عالی

Download New Song By : Ali Yasini – Dare Misoze Delam With Text And Direct Links

nty دانلود آهنگ داره میسوزه دلم واسه خودم آخ منه بیچاره علی یاسینی

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

داره میسوزه دلم واسه خودم اخ منه بیچاره ♬♫
هنوز اسمت میاد میلرزه دلم اسم تو چی داره ♬♫
آخه دیوونه مغرورمی ستاره ی… پر نورمی آخ همه جونمی تو ♬♫


همه ی درارو بستم کسیو جاتو نذارم ♬♫
بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من ♬♫
هرکی میپرسه میگم مرده برام این طرافا نیست ♬♫
میدونی تو دل وا مونده ام … این خبرا نیست همه ی درارو بستم ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

داره میسوزه دلم واسه خودم آخ منه بیچاره علی یاسینی

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

  • ۱۱۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan