دانلود آهنگ جدید امید جهان لیلی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید امید جهان لیلی

  • ۱۵:۰۵

دانلود آهنگ جدید امید جهان لیلی

عزیزان موزیک من لذت ببرید از این آهنگ زیبا♫ دانلود اهنگ لیلی لیلی ما دوست دارم والا خیلی با صدای امید جهان به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫

Download New Music BY : Omid Jahan | Leyli With Text And 2 Quality 320 And 128 On

Omid Jahan Leyli Music fa.com دانلود آهنگ امید جهان لیلی

متن آهنگ لیلی امید جهان

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

لیلی لیلی لیلی لیلی! لیلی مو دوست دارم والا خیلی…

لیلی حق من چیه؟ چشمایی که اشکیه…

این روزا به جای من؛ لیلی مجنون کیه؟!

لیلی حق من چیه چشمایی که اشکیه

لیلی لیلی لیلی لیلی! لیلی مو دوست دارم والا خیلی…

لیلی حق من چیه؟ چشمایی که اشکیه…

این روزا به جای من؛ لیلی مجنون کیه؟!

لیلی حق من چیه چشمایی که اشکیه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امید جهان لیلی

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan