دانلود آهنگ قدیمی محسن ابراهیم زاده غلاف :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ قدیمی محسن ابراهیم زاده غلاف

  • ۱۵:۱۷

دانلود آهنگ قدیمی محسن ابراهیم زاده غلاف

با موزیک من همراه باشید  ♫ آهنگ بسیار زیبای غلاف با صدای هنرمند جوان محسن ابراهیم زاده به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده دانلود می باشد ♫

شعر و ملودی : محسن ابراهیم زاده | تنظیم قطعه ، میکس و مسترینگ : مصطفی مؤمنی

Download Old Music BY : Mohsen EbrahimZade | Ghalaf With Text And 2 Quality 320 And 128 On 

28152194 170276953695745 4074897243381956608 n دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف

 

متن آهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من یه دل داشتم پا روش گذاشتم●♪♫
چشم از اون چشمای تو بر نمیداشتم●♪♫
این دل عاشق بود ●♪♫
تو که دیدی این دلم صاف و صادق بود●♪♫

من یه دل داشتم پا روش گذاشتم●♪♫
چشم از اون چشمای تو بر نمیداشتم●♪♫
این دل عاشق بود ●♪♫
تو که دیدی این دل من صاف و صادق بود●♪♫

شعر و ملودی : محسن ابراهیم زاده

آره دست خوش●♪♫
بستی دست دلو از پشت●♪♫
یه آدم تک و بی کس ●♪♫
که از عشقش خورده رو دست●♪♫
آره رو دست●♪♫

بابا دست خوش ●♪♫
تنها شدی دیگه سرخوش●♪♫
دلم واست دیگه غلافه●♪♫
دوست دارم هایی که میگی لافه ●♪♫
آره لافه●♪♫

خراب کرد ●♪♫
نقشه های این دلو بر آب کرد●♪♫
نه این که نتونه●♪♫
خوش نداشت پیش دل من بمونه●♪♫

آره دست خوش●♪♫
بستی دست دلو از پشت●♪♫
یه آدم تک و بی کس ●♪♫
که از عشقش خورده رو دست●♪♫
آره رو دست●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مسترینگ : مصطفی مؤمنی

بابا دست خوش ●♪♫
تنها شدی دیگه سرخوش●♪♫
دلم واست دیگه غلافه●♪♫
دوست دارم هایی که میگی لافه●♪♫

بابا دست خوش ●♪♫
تنها شدی دیگه سرخوش●♪♫
دلم واست دیگه غلافه●♪♫
دوست دارم هایی که میگی لافه ●♪♫
آره لافه●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۷۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan