دانلود آهنگ قدیمی علی یاسینی تو دیوونه بودی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ قدیمی علی یاسینی تو دیوونه بودی

  • ۰۹:۵۹

دانلود آهنگ قدیمی علی یاسینی تو دیوونه بودی

هم اینک از رسانه موزیک من  ♫ دانلود آهنگ شنیدنی و جذاب تو دیوونه بودی با صدای علی یاسینی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

شعر و ملودی : علی یاسینی | تنظیم قطعه : امیر پدرام

Download Old Music BY : Ali Yasini | To Divoone Boodi With Text And 2 Quality 320 And 128 On 

21487937 2162105004069704 3818696259422650368 n دانلود آهنگ علی یاسینی تو دیوونه بودی

 

متن آهنگ تو دیوونه بودی علی یاسینی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو دیــوونه بودی!●♪♫
نمی خوام، چیزی ازت بمونه●♪♫
می مونه زوری، خاطره هــات!●♪♫
اونم نمی خوام بمونه…●♪♫
چند بار بگم؟!●♪♫
برو، با هر کی می مونه پیشت…●♪♫
بردار ببَر، اون عکس دوتاییه چند سال پیشوُ●♪♫
چیزی نگو… نمی خوام منوُ قانعم کنی!●♪♫
میری… بـــرو!●♪♫
اینجا، دیگه جایِ تو نیست…●♪♫
اینجا، دیگه جایِ تو نیست…●♪♫

شعر و ملودی : علی یاسینی
چشمات، همه ی زندگیم بود!●♪♫
رسوندی به کجا، زندگیموُ؟●♪♫
تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام!●♪♫
بعدِ تو، نشد که من بخندم…●♪♫
چشمات، همه ی زندگیم بود!●♪♫
رسوندی به کجا، زندگیموُ؟●♪♫
تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام!●♪♫
بعدِ تو، نشد که من بخندم…●♪♫
چـــرا ناراحتـــی؟!●♪♫
خودت دلموُ زدی، برم…●♪♫


بدونِ من، سَر کن دیگه از این به بعد…●♪♫
حرفای تو، نمیشه که یادم بره●♪♫
بگو چی شد؟! چه جوری اومد واقعاً، دلت؟●♪♫
چشمات، همه ی زندگیم بود!●♪♫
رسوندی به کجا، زندگیموُ؟●♪♫
تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام!●♪♫
بعدِ تو، نشد که من بخندم…●♪♫
چشمات، همه ی زندگیم بود!●♪♫
رسوندی به کجا، زندگیموُ؟●♪♫

تنظیم قطعه : امیر پدرام
تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام!●♪♫
بعدِ تو، نشد که من بخندم…●♪♫
چشمات، همه ی زندگیم بود!●♪♫
رسوندی به کجا، زندگیموُ؟●♪♫
تو خوبی! فکر کن، که من یه دنـده ام!●♪♫
بعدِ تو، نشد که من بخنـــــدم…●♪♫
چشمـــات، همه ی زندگیـــم بود!●♪♫
رسوندی به کجا، زندگیموُ؟●♪♫
تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام!●♪♫
بعدِ تو، نشد که دل ببنــــــدم…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی یاسینی تو دیوونه بودی

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۸۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan