دانلود آهنگ قدیمی آرشا رادین زل بزن :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ قدیمی آرشا رادین زل بزن

  • ۱۹:۵۴

دانلود آهنگ قدیمی آرشا رادین زل بزن

در این ساعت موزیک من تقدیم میکند ♫ اهنگ زل بزن به من تنها که بگم عاشقم نگیری این حال منو دست کم با صدای آرشا رادین به همراه تکست و بهترین کیفیت باشید ♫

شعر : حدیث زینلی | ملودی : آرشا رادین | تنظیم قطعه : داوین

Download Old Music BY : Arsha Radin | Zol Bezan With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

Arsha Radin Zol Bezan Music fa.com دانلود آهنگ آرشا رادین زل بزن

 

متن آهنگ زل بزن آرشا رادین

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

زل بزن به من تنها که بگم عاشقم…
نگیری این حال منو دستِ کم
چجوری بگم؛ دلم بد جوری افتاده تو دامت؟
تو یه کم لجبازیتو بزار کنار، واسه من…
بازی نکن با دلِ حساس من

شعر : حدیث زینلی
میدونی این دیوونه؛ خیلی زیاد تورو میخوادت
آخه قربون اون ناز نگات برم من حرف زدی باز دلم رفت!
دلو بردی عمدا که کنار تو همش حالش خوبه…
تو بمون؛ تو قلبم
آره من فدات شم؛ دوباره کی جز من هوای دلتو داره؟
با تو چیزی کم نداره…

ملودی : آرشا رادین


عاشقم کردی؛ آره خوب دل بی تو کسیو نداره…
حالمو جز تو؛ هیچکی نتونست خوب کنه…
این دلم میخواد، فقط واسه تو دستشو رو کنه!
هیچکسو نبینم سمتت بیاد؛ تو فقط مال منی!
دلبریات بهت میاد؛ عزیزم نباشی بهم میریزم…

تنظیم قطعه : داوین
آخه قربون اون ناز نگات برم من حرف زدی باز دلم رفت!
دلو بردی عمدا که کنار تو همش حالش خوبه…
تو بمون؛ تو قلبم
آره من فدات شم؛ دوباره کی جز من هوای دلتو داره؟
با تو چیزی کم نداره…
عاشقم کردی؛ آره خوب دل بی تو کسیو نداره…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آرشا رادین زل بزن

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۴۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan