دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری برعکس :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری برعکس

  • ۰۲:۱۵

 

و اینک سوپرایزی دیگر از رسانه موزیک من ♫ اهنگ برعکس با صدای شهاب مظفری به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

شعر : مهرزاد امیرخانی | ملودی : معین طیبی | تنظیم قطعه : علی وانیار

Download New Music BY : Shahab Mozaffari | Barax With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

Shahab Mozafari 68240914410 Music fa.com دانلود آهنگ شهاب مظفری برعکس

 

متن آهنگ برعکس شهاب مظفری

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

وقتی عطرت نمیمونه رو لباسم…
یزار بقیه روزامو ببازم!
تا میاد یکم درست شه؛ همه چی بد میشه بازم
کوله بارم دلمه…
خونه به دوشم!
دیگه چه فرقی داره، هرچی بپوشم؟

شعر : مهرزاد امیرخانی
حوصلم سر میره بسه! تو چی میگی در گوشم؟
میگی برعکس همیشه؛ میتونم قیدتو درجا بزنم!
من بمونم و حالم بدم…
آدمِ بی رحم؛ بی تو میمیرم!
تو چجوری میتونی دل بدی؛ بعد دل بکنی؟
حرفای بی ربط بگی؟

ملودی : معین طیبی


بگی وصله ی ناجور منی! آدم بی رحم، بی تو میمیرم!
تو به هر راهی بری، باز تهشم من!
تورو نشناختمت آخرشم من
تورو میشناسه دوتا دستِ حریصم…
دل من تنگ میشه؛ واسه تو عزیزم
مثِ شلاق زمستون توی بادی! منو آخر میکشه عشق زیادی!

تنظیم قطعه : علی وانیار
جلوی چشممی خیلی ولی دوری…
میگی آروم بگیرم… آخه چجوری؟
میگی برعکس همیشه؛ میتونم قیدتو درجا بزنم!
من بمونم و حالم بدم…
آدمِ بی رحم؛ بی تو میمیرم!
تو چجوری میتونی دل بدی؛ بعد دل بکنی؟
حرفای بی ربط بگی؟
بگی وصله ی ناجور منی! آدم بی رحم، بی تو میمیرم!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شهاب مظفری برعکس

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۸۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan