دانلود آهنگ بارون بباره بارون بباره توام بخندی برا من دوباره :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ بارون بباره بارون بباره توام بخندی برا من دوباره

  • ۱۵:۲۱

دانلود آهنگ بارون بباره بارون بباره توام بخندی برا من دوباره

هم اکنون ♫ دانلود اهنگ جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم به نام شمال با صدای مهراد جم به همراه تکست و بهترین کیفیت در سایت قرار داده شد ♫

شعر و ملودی : مهراد جم | تنظیم قطعه ، میکس و مستر : مسعود جهانی

Download Old Music & Remix BY : Mehrad Jam | Shomal With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

M jam37561985695862953287532658 دانلود آهنگ بارون بباره بارون بباره مهراد جم

 

متن آهنگ شمال مهراد جم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

با تو، توو راهِ شمال●♪♫
تاریک میشه آروم، هوا●♪♫
بسته میشه؛ آروم چشات… شب، جنگل و بارون و باد…●♪♫
بارون میاد؛ بارون میاد… بارونو دوست داره زیاد…●♪♫
می کنه یواش اون چشاشوُ باز●♪♫
میگه بهم بزن کنار… بزن کنار…●♪♫
توو این هوا؛ بریم زیرِ بارون یواش… خیس بشه اون صورتِ ناز…●♪♫
بهم بگی؛ تا تهش می مونم باهات●♪♫
می مونه باهام…●♪♫
امشب می خوام بمونم من تا صبح، کنارت●♪♫

شعر و ملودی : مهراد جم
این دریا؛ با تو چه حالی داره!●♪♫
بارون بباره بارون بباره؛ توام بخندی برا من دوباره●♪♫
بخونم برات.. نگاهت توو نگاهم●♪♫
چشاتم کنار●♪♫
همه نگاه کنن به ما؛ با اون دلبری کردنات●♪♫
امشب می خوام بمونم من تا صبح، کنارت●♪♫
این دریا؛ با تو چه حالی داره!●♪♫
بارون بباره بارون بباره؛ توام بخندی برا من دوباره●♪♫
بخونم برات.. نگاهت توو نگاهم●♪♫


چشاتم کنار●♪♫
همه نگاه کنن به ما؛ با اون دلبری کردنات●♪♫
جلو همه بگو به من؛ خیلی دوست دارم عشقِ دلم●♪♫
همه جا تاریک شه یهو!●♪♫
بوی عود میاد و شمعا روشن●♪♫
همه اگه پایه باشن؛ وصل می کنیم ما صبحوُ به شب●♪♫
جمع جمعِ عاشقا، جمع●♪♫
جمع اینا رو هم عاشقتم…●♪♫
امشب می خوام بمونم من تا صبح، کنارت●♪♫
این دریا؛ با تو چه حالی داره!●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : مسعود جهانی
بارون بباره بارون بباره؛ توام بخندی برا من دوباره●♪♫
بخونم برات.. نگاهت توو نگاهم●♪♫
چشاتم کنار●♪♫
همه نگاه کنن به ما؛ با اون دلبری کردنات●♪♫
امشب می خوام بمونم من تا صبح، کنارت●♪♫
این دریا؛ با تو چه حالی داره!●♪♫
بارون بباره بارون بباره؛ توام بخندی برا من دوباره●♪♫
بخونم برات.. نگاهت توو نگاهم●♪♫
چشاتم کنار●♪♫
همه نگاه کنن به ما؛ با اون دلبری کردنات●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مهراد جم شمال

لینک دانلود

دانلود آهنگ باکیفیت320

 دانلود آهنگ با کیفیت128

  • ۱۰۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan